از ابتدای ۲۰۲۱، اسرائیل ۱۷۸ خانه فلسطینیان را تخریب یا مصادره کرده است

سیاسی/ بین الملل 6027b1025a405_6027b1025a407 سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی دست کم ۱۷۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را در کرانه باختری از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون تخریب و یا مصادره کرده است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (اوچا) در گزارشی اعلام کرد، فرایند تخریب و مصادره منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی منجر به آواره شدن ۲۵۹ تن از جمله حدود ۱۴۰ کودک شده است.

این نهاد همچنین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به تازگی ۹ خانواده شامل ۶۰ تن از جمله ۳۵ کودک را به دلیل تخریب منازل آنها در منطقه غور اردن آواره کرده است.

در این گزارش آمده است، اعضای این خانواده‌ها به دلیل سرمای هوا، تداوم شیوع ویروس کرونا و کوچ اجباریشان در معرض خطر قرار دارند.

براساس این گزارش، در هشتم فوریه اداره امور مدنی رژیم صهیونیستی به همراه ارتش این رژیم ۱۶ ساختمان مسکونی را در منطقه «حمصة البقیعة» تخریب و یا مصادره کردند.

در این گزارش همچنین آمده است، در جریان عملیات مصادره که در هشتم فوریه انجام شد، اداره مدنی رژیم صهیونیستی به ساکنان این منطقه اطلاع داد که هر ساختمان جدید که ساخته و یا اهدا شود، تخریب یا مصادره خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هویت مبهم مبدع بیت‌کوین / «ساتوشی ناکاموتو» واقعی کیست؟

ش فوریه 13 , 2021
در هفته‌های گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک، صاحب شرکت تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد دنیا، در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. این شایعه‌ها ادامه داشت تا اینکه شرکت تسلا که صاحب آن ایلان ماسک است به‌صورت رسمی اعلام کرد که در ماه ژانویه حدود ۵/ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000