کیهان کلهر به خاطر همسرش به ایران بازمی‌گردد

60269ae37ad72_60269ae37ad74 همه چیز برای خانواده کلهر خوب پیش می‌رفت تا اینکه به دلیل اجرای فرمان منع سفر مسلمانان به آمریکا، خانم سلطان‌آبادی چند بار در همراهی کردن با همسرش به مشکل خورد.

شبکه رادیو عمومی ملی آمریکا NPR در گزارشی مفصل به زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای استاد کیهان کلهر پرداخته و در بخش‌های از آن به دشواری‌های حضور او و همسرش زهره سلطان‌آبادی پس از اجرای فرمان رئیس جمهور پیشین آمریکا در جلوگیری از سفر شهروندان چند کشور مسلمان پرداخته است؛ موضوعی که باعث می‌شود کلهر به دلیل مشکلی که برای ورود خانم سلطان‌آبادی به خاک آمریکا به وجود آمده، تصمیم بگیرد به ایران بازگردد.

بر اساس آنچه در گزارش NPR آمده، کلهر بیش از ۳۰ سال بین ایران و آمریکا در رفت و آمده بوده و در بسیاری از این سفرها همسرش را هم همراه خود برده است. آنها برای اینکه دغدغه اقامت در آمریکا نداشته باشند، عمارتی در کالیفرنیا خریدند تا استاد موسیقی ایرانی علاوه بر نواختن ساز کمانچه، به پرورش اسب‌هایش هم برسد؛ یک سرگرمی همیشگی و خانوادگی برای استاد کلهر که از دوران کودکی و زیستن در دامان طبیعت برای او یادگار مانده است.
کیهان کلهر
همه چیز برای خانواده کلهر خوب پیش می‌رفت تا اینکه به دلیل اجرای فرمان منع سفر مسلمانان به آمریکا، خانم سلطان‌آبادی چند بار در همراهی کردن با همسرش به مشکل خورد. حتی آمدن جو بایدن و لغو شدن فرمان اجرایی دونالد ترامپ هم چندان در حل شدن زودهنگام این مشکل مؤثر نبود و حالا کلهر می‌گوید: "خانه ما در کالیفرنیا خالی مانده است و زهره در دو سال گذشته نتوانسته به اینجا بیاید. منتظریم ببینیم شرایط عوض می‌شود یا نه."
کیهان کلهر
حتی در روزهای گذشته او ایمیلی عجیب دریافت کرد که از باطل شد گرین کارت آمریکایی‌اش خبر می‌داد؛ هشداری که البته به نظر می‌رسد فعلاً چندان جدی نیست. با این حال، کیهان و زهره برای اینکه از هم دور نباشند، تصمیم گرفته‌اند به جایی بازگردند که زندگی مشترک خود را از آنجا آغاز کردند؛ تهران.
کیهان کلهر

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دومین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» به تهران رسید

ج فوریه 12 , 2021
سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: ‏محموله دوم واکسن «اسپوتنیک وی» به تهران رسید. به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور، گفت: ‏محموله دوم واکسن «اسپوتنیک وی» شامل ۱۰۰ هزار دوز واکسن چند روز زودتر از موعد به تهران رسید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000