توهین به فوتبالیست‌ها ‘وحشتناک’ است و با آن مقابله می‌کنیم

6024129d86afc_2021-02-10_20-36 شبکه اجتماعی فیسبوک می‌گوید میزان توهین آنلاین به فوتبالیست‌ها "وحشتناک" است و معیارهای جدیدی برای مقابله با این معضل در نظر می‌گیرد.

این تغییرات شامل اینستاگرام که به فیسبوک تعلق دارد نیز می‌شود. به این ترتیب حساب‌های اینستاگرامی که به طور پیاپی پیغام‌های توهین‌آمیز خصوصی می‌دهند، بسته خواهند شد.

شماری از بازیکنان لیگ برتر فوتبال انگلستان مانند: مارکوس رشفورد و الکس توزانبه از منچستر یونایتد، رومن ساویر از وستبروم و ریس جیمز از چلسی در هفته‌های اخیر هدف توهین کاربران فضای مجازی قرار گرفته‌اند.

فدراسیون فوتبال انگلستان از سوی دولت موظف به مقابله با نژادپرستی شده است و گفته شده صاحبان شبکه‌های مجازی در صورتی که نتوانند از توهین کاربران جلوگیری کنند با جریمه‌های بسیار هنگفت روبرو خواهند شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنجال بر سر اجباری بودن کراوات در پارلمان نیوزیلند/ نماینده اخراجیِ معترض پیروز شد/ ویدئو

چ فوریه 10 , 2021
سیاسی/ بین الملل پارلمان نیوزیلند روز چهارشنبه ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن) پس از اخراج یک نماینده بومیان مائوری به دلیل امتناع وی از بستن کراوات، از این موضع عقب نشینی کرد و به او اجازه داد بدون کراوات در پارلمان سخن بگوید. رواویری وایتیتی، رهبر حزب مائوری که کراوات را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000