تقاضای وزارت بهداشت از مردم در تعطیلات آخر هفته

6023be2c8500d_6023be2c8500f

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش سفرها و ترددهای بین شهری در افزایش شیوع کرونا در کشور از مردم خواست تا در تعطیلات آخر هفته به سفر نروند.

دکتر سیما سادات لاری گفت: ترددهای بین شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار ترین عوامل شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور است و با افزایش تردد در جاده‌های کشور ما همواره با افزایش مراجعه به بخش‌های سرپایی و روند رو به رشد موارد بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری مواجه می‌شویم.

وی افزود: از هموطنان مان درخواست داریم تا به منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از هرگونه اقدام به سفر در تعطیلات فعلی خودداری کنند. فراموش نکنید شکست این بیماری سهمگین تنها با همکاری شما مردم عزیز در عمل به توصیه‌های بهداشتی میسر می‌شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی ۲۲ بهمن ۹۹

چ فوریه 10 , 2021
گلکسی Note 10 Lite امروز با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی در بازار حضور دارد. Redmi Note 9S از شیائومی ۱۸۱ هزار تومان و Mate 30 Pro محصول هواوی هم ۲۶۰ هزار تومان امروز ارزان شدند گلکسی Note 10 Lite امروز با کاهش قیمت یک میلیون و ۸۰۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000