شناسایی ۱۳۲۶۰ بیمار جدید کرونایی و فوت ۴۷۹ بیمار

5fb79ad816849_2020-11-20_14-00

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

سیما السادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

او افزود:‌ مجموع‌ بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ نفر رسید.

لاری تأکید کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار صعودی شد

ج نوامبر 20 , 2020
پس از پنج افت متوالی، ارزش دلار مجدداً صعودی شد. شمار متقاضیان دریافت مزایای بیکاری در آمریکا تا نیمه ماه نوامبر به ۷۴۲ هزار نفر رسیده که این رقم در مقایسه با هفته قبل حدود ۳۳ هزار نفر افزایش یافته است. در طول یک ماه اخیر این نخستین بار است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000