ماجرای بازیگر زیبای هندی و جراحی پلاستیکش/ عکس

6022c7b7a45ed_2021-02-09_21-04 بازیگر هندی تبار هالیوود و بالیوود اخیرا در مصاحبه‌ای به اصرار‌های تهیه کنندگان سینما برای جراحی پلاستیک اشاره کرده است.

پریانکا چوپرا پس از برنده شدن در مسابقات ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۰۰ به سمت صنعت سینما کشیده شد، اما تهیه کنندگان سینما به او روی خوش نشان نداده و می‌گفتند باید جراحی پلاستیک انجام دهد.

پریانکا چوپرا، در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های دوستانا و فشن در بالیوود توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد، او به موسیقی نیز علاقه‌مند است و چند ترانه اجرا کرده است، ازدواج چوپرا با نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی که حدود ۱۰ سال از وی کوچکتر است نیز باعث توجهات بسیاری شد.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا، ستاره هالیوود و بالیوود می‌گوید از همان نخستین تهیه کننده و کارگردانی که با وی ملاقات کرد، سعی کرد اعتماد به نفس وی را بشکند، برای مثال اغلب آنان به وی می‌گفتند باید جراحی‌های زیبایی مختلفی انجام دهد تا در صنعت سینما دیده شود وی در گفتگو با نشریه مترو گفت که این نوع طرز برخورد به ویژه در بالیوود رایج بوده و بازیگران زیادی با این طرز برخورد مواجه می‌شوند و یا باید به این نوع پیشنهادات توجه کنند و تن به جراحی بدهند یا سعی کنند با قدرت بازیگری خود، توجه به ظاهر را بی اهمیت کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زیر ۱۸ ساله‌های فاقد کد ملی با شناسنامه دکتر بروند

چ فوریه 10 , 2021
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح حذف دفترچه های بیمه درمان گفت: در سیستم کاغذی معمولاً بیماران نتایج همه آزمایش‌ها را نگهداری نمی‌کنند و پرونده بیمار کامل نیست. دکتر شهرام غفاری درباره چالش های پیش روی اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه درمان سازمان تامین اجتماعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000