داستان تلخ گوشت‌هایی که درحال انهدام است!

داستان تلخ گوشت‌هایی که درحال انهدام است؛ این روایت یک مسئول گمرکی از تراژدی واردات است.

معاون فنی گمرک ایران در گفتگو با خبر فوری می‌گوید: اول اسفند ۹۲ این گوشت‌ها وارد منطقه ویژه اقتصادی سرخس شدند؛ عمر و ماندگاری این محموله هنگام ترخیص حداکثر ۶ ماه است.

وی می‌افزاید: ۱۳ مرداد ۹۳ گمرک برای کالا اظهار نامه متروکه تشکیل می‌دهد و به سازمان فروش اموال تملیکی ارسال می‌کند. سوم شهریور ۹۳ طبق نامه‌ دادستانی سرخس اعلام شده بود که صاحب کالا باید کالا را به خارج از کشور مرجوع کند.

او یادآوری می‌کند: هیچگونه کالایی تحت عنوان اظهارنامه واردات قطعی به گمرک اظهار نشده است و در خصوص بحث متروکه شدن کالا در آبان ماه سال ۹۳ به سازمان اموال تملیکی داده شده بود و اصلا کالا شرایط اظهار به گمرک را باتوجه به اظهار نظر دامپزشکی در ارتباط با عمر محموله نداشته است.

این توضیحات همه درحالی ارائه می‌شود که شنیده شده الان این گوشت‌ها در حال انهدام هستند!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی جوی آرام و آسمانی آفتابی برای بیشتر مناطق کشور

س فوریه 9 , 2021
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی آرام و آسمانی آفتابی در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد. صادق ضیاییان با اشاره به اینکه در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: طی امروز و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000