رسیدن به مصونیت جمعی در برابر کرونا پیش از پایان تابستان بعید است

60212ac2c487b_2021-02-08_15-42

رئیس‌جمهوری آمریکا احتمال واکسیناسیون ۷۵ درصد از مردم این کشور را برای پیشگیری از واکسن کرونا تا پیش از پایان تابستان امسال بعید برشمرد.

جو بایدن گفت: «این که فکر کنیم احتمال واکسیناسیون ۷۵ درصد مردم آمریکا تا پایان تابستان امسال عملی شود ‌یا اینکه به مصونیت جمعی دست یابیم، بسیار دشوار است.»

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد ‌که این کشور از صبح روز یکشنبه ۴۱ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۳۷ دوز واکسن کووید-۱۹ استفاده کرده و ۵۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۸۰۰ دوز را توزیع کرده است.

بایدن در تاریخ ۲۶ ژانویه گفته بود که انتظار دارد آمریکا تا تابستان سال آینده راهی طولانی در مسیر دست‌یابی به مصونیت جمعی در برابر ویروس کرونا طی کند.

وی در آن زمان تاکید کرد که اولین هدفش واکسیناسیون ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۰۰ روز اول دوره ریاست خود بوده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مقاومت جواب داده و‌ قوی شدن مسیر قطعی ما است

د فوریه 8 , 2021
سیاسی/ دفاعی فرمانده کل سپاه گفت: باید قوی باشیم چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تاثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده‌اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده‌اند. سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز (دوشنبه) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000