ترک آبادی: هیچ کس نمی‌تواند برای ایران شرط بگذارد

سیاسی/ سیاست خارجی 60201164bad37_60201164bad39 سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با تأکید بر اینکه مقاومت، قلب انقلاب اسلامی است، گفت: هیچ کس نمی تواند ایران را به دوره سلطه گری آمریکا بازگرداند.

جواد ترک‌آبادی در گفت‌وگو با روزنامه الوطن سوریه تأکید کرد: هیچ کس نمی تواند ایران را به دوره سلطه گری آمریکا برگرداند و برای آن شرط بگذارد و خواسته های خود را دیکته کند.

وی که در حاشیه مراسمی در دمشق به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با الوطن مصاحبه کرد، خاطرنشان کرد: ایران تنها به سوی اهداف و مقاصدی می‌رود که خودش می خواهد.

ترک آبادی گفت: تهران تلاشی از سوی دولت جدید آمریکا برای بازنگری در مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین‌ این ‌کشور درخصوص توافق هسته‌ای نمی بیند مگر اینکه این دولت به طور کامل به تعهدات خود بازگردد. این موضع نهایی جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر ایران در سوریه گفت: مقاومت قلب انقلاب اسلامی ایران است. انقلاب اسلامی پابرجا خواهد ماند و حقوق خود را مطالبه خواهد کرد.

وی گفت: مقاومت تصمیم و سرنوشت ایران تا تحقق پیروزی است و کشور ما این مسیر را تغییر نخواهد داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نامه فریدون جیرانی به الناز شاکردوست/ «از لحظه ای که لباس تر تمیز پوشیدی و آرایش کردی و که .....»

ی فوریه 7 , 2021
فریدون جیرانی، کارگردان سینما که در فیلم "خفگی"، الناز شاکردوست مقابل دوربین اش رفت، متن نامه ای را خطاب به این بازیگر به بهانه بازی اش در فیلم «تی تی» که این روزها در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده، نوشت. در متن این نامه که به رسم الخط فریدون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000