شواهد جدیدی درباره فعالیت‌های اعلام نشده هسته‌ای ایران

سیاسی/ بین الملل 601e2f7bdb643_2021-02-06_09-26 آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی است که شواهد جدیدی درباره فعالیت‌های اعلام نشده هسته‌ای ایران کشف کرده است.

وال استریت ژورنال مدعی است «بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی شواهد جدیدی کشف کرده اند که نشان می دهد ایران فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده‌ای را انجام می‌دهد.

این گزارش به نقل از ۳ دیپلمات ادعا کرده است «بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان بازدید فصل پاییز خود از ۲ سایت در ایران این شواهد را کشف کرده اند.»

وال استریت ژورنال در گزارش خود می‌نویسد «اگرچه دیپلمات‌ها گفته اند که درباره ماهیت مواد کشف شده چیزی نمی‌دانند، اما این موضوع می‌تواند سوالات جدیدی را درباره برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کند.»

همچنین رویترز روز سه شنبه، ۱۴ بهمن به نقل از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، نوشت ایران غنی سازی اورانیوم را با سانتریفیوژ‌های پیشرفته در سایت نطنز آغاز کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از جرأت باران کوثری برای زشت شدن تا چهره تاثیرگذار هدیه تهرانی

ش فوریه 6 , 2021
بابک کریمی که این روزها یکی از فیلم‌های پرمخاطب جشنواره را در سینماها دارد، معتقد است «همه باید به فکر راهکاری برای زندگی با کرونا باشیم.» یکی از سه فیلم پرمخاطب سی و نهمین جشنواره فجر، ساخته جدید محسن قرایی با نام «بی‌همه چیز» است؛ فیلمی اقتباس شده از نمایشنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000