۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید مشخص شدند

601e1fbce2c95_601e1fbce2c97 فینالیست‌های برنامه استعدادیابی عصر جدید معرفی شدند.

اولین برنامه اعلام نتایج فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران در مرحله نیمه‌نهایی، امشب با حضور احسان علیخانی و داوران عصر جدید روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

از بین گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم از برنامه اول، اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران‌زمین از برنامه دوم و گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید از برنامه سوم فینالیست‌ها مشخص شدند.

در نهایت با رای مردم گروه ستاره هشتم با دو میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای، گروه جوانمردان ایران با دومیلیون ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای و گروه فرشتگان نینجا با دو میلیون و۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای به فینال رسیدند.

فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، اسفندماه، روی آنتن خواهد رفت و این برنامه تا پایان سال به صورت ثابت شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هم آمریکا و هم ایران، بزودی بدون قید و شرط به تعهدات پیشین خود بازگردند

ش فوریه 6 , 2021
سیاسی/ بین الملل استاد روابط بین الملل گفت: با انتخاب‌هایی که در بخش سیاست خارجی بایدن انجام شده است، از جمله انتخاب رابرت مالی، می‌توان برداشت کرد که یک گام مثبت در رابطه با ایران برداشته ‌شده است. چکیده ای از اظهارات محمدرضا تخشید را بخوانید: *همین که جو بایدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000