کشمکش های سیاسی در تضاد با آرمان های انقلاب است

سیاسی/ سیاست داخلی 601d6b43e99b8_2021-02-05_19-28 نماینده مجلس بیان کرد: شاهد کشمکش ها و بحث های سیاسی، برخورد های جناحی، گروهی و باندی هستیم که شدت آن در جامعه رو به افزایش است اگر به همان آرمان ها و شعارهای انقلاب برگردیم، اینها باید خیلی کمرنگ شود.

غلامرضا نوری قزلجه در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه دهه مبارک فجر برای ما یادآور همبستگی، همدلی، وحدت و اتحاد ملی است تاکید کرد: امروز نیز به این نکات در حوزه های مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی نیاز داریم. چرا که این موارد مشی انقلاب است و برای این مشی شعارها داده ایم امروز هم باید همان مشی، مطالبات و خواسته ها را پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس ادامه داد: امروز باید به خودمان و نسل حاضر یادآوری کنیم که در انقلاب به دنبال چه چیزی بودیم و چرا قیام کردیم، پاسخ به این سوال و یادآوری مشی انقلاب به ما برای عبور از مشکلات کشور کمک رسان است.

وی اظهار داشت: ما برای استقلال کشورمان و برای جمهوری اسلامی به پا خواستیم. ما عدالت و برابری را شعار دادیم، اگر همین امروز اینها را تعقیب کنیم، مطالبه داشته باشیم و عمل کنیم؛ یعنی مطالبه از طرف مردم و عمل از طرف مسئولین خیلی از مشکلاتی که امروز با آن دست به گریبان هستیم را می توان حل کرد.

این نماینده مجلس افزود: به طور مثلا در حوزه مسائل سیاسی شاهد کشمکش ها و بحث های سیاسی، برخورد های جناحی، گروهی و باندی هستیم که شدت آن در جامعه رو به افزایش است اگر به همان آرمان ها و شعارهای انقلاب برگردیم، اینها باید خیلی کمرنگ شود.

نوری تاکید کرد: ما همه مسیرمان یکی است، نباید این اندازه اختلاف، تفاوت، تنش و خارج از اخلاق های اسلام رخ دهد این موارد سطوح مختلف خصوصا در بین مسئولین افزایش یافته است.

این نماینده مجلس گفت: گاهی از مشی هایی که برای آن انقلاب کرده ایم و جزء شعار ها و آرمان های مان بود، فاصله می گیریم. حتما باید به آنها برگردیم، چون رمز پیروزی و وحدت ملی ما آن مشی ها بودند همه مسئولین باید بدانند که منافع ملی بر همه منافع باید ترجیح دهند همه مسئولین باید بدانند که اگر شأنی دارند، از مردم به آنها رسیده است باید قدر ملت را بدانند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید براینکه باید با این مردم صادقانه رفتار کنیم، بیان کرد: همه آن آرمان ها و سوال هایی که در انقلاب داشته ایم، امروز هم برای ما خیلی کاربرد دارد. باعث می شود که وحدت ملی افزایش یابد و خدمت و خدمتگزاری برای مردم باشدچون انقلاب ما پسوند اسلامی داشت که هیچ وقت کهنه نمی شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سه شرط لازم برای اجرای تعرفه های پرستاری

ش فوریه 6 , 2021
معاون پرستاری وزارت بهداشت، ضمن اشاره به دستاوردهای حرفه پرستاری در کشور، در خصوص اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش خبرنگار مهر، مریم حضرتی، روز شنبه هجدهم بهمن ۹۹، در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، به تشریح دستاوردهای حوزه پرستاری پرداخت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000