فوت ۸۰ هموطن دیگر بر اثر کرونا

601d1e00cbe49_2021-02-05_13-59

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۶۱ بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

«سیما سادات لاری» با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۷۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۹ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۶۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ممنوعیت سفر به این ۳ استان از فردا

ج فوریه 5 , 2021
جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان از روز شنبه خبر داد. سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت محدودیت‌های تردد جاده‌ای اظهار داشت: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی_ انتظامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000