زمان واریز یارانه نقدی بهمن اعلام شد

601d07f977f75_2021-02-05_12-25 روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

احتراماً بدینوسیله به اطالع هموطنان عزیز می‌رساند «یکصد و بیستمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ به حساب سرپرستان محترم
خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه هشتمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام خانواده علی انصاریان خطاب به مردم ایران

ج فوریه 5 , 2021
خانواده داغدار علی انصاریان در پیامی از همراهی مردم در سوگ این عزیز از دست دست رفته تشکر کرد. علی انصاریان، پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان چهارشنبه چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت تا میلیون‌ها نفر ایرانی در کنار مادر گرامی مرحوم انصاریان بر این داغ به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000