شانه ساز: تزریق واکسن‌های روسی به گروه‌های هدف با کد ملی

601c59ad568fe_2021-02-05_00-01

رییس سازمان غذا و دارو:طبق برنامه و اولویت‌بندی واکسیناسیون به موقع آغاز می‌شود و سامانه‌ای الکترونیکی برای این کار در نظر گرفته شده است.

شانه‌ساز گفت: :طبق برنامه و اولویت‌بندی واکسیناسیون به موقع آغاز می‌شود و سامانه‌ای الکترونیکی برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ما سبدی از واکسن‌های روسیه، چین، هند و کوبا را برای واردات در نظر گرفته‌ایم و با نظارت مستقیم وزیر بهداشت واردات و تولید واکسن را دنبال می‌کنیم.

رییس سازمان غذا و دارو ادامه داد: سامانه تیتک در واکسن آنفلوآنزا با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت و با کمک این سامانه افراد با کد ملی واکسن کرونا را دریافت می‌کنند تا شاهد خروج واکسن از زنجیره اصلی نباشیم.

وی گفت: برنامه اصلی ما تأمین واکسن از تولیدات داخلی است که در اواسط و اواخر بهار واکسن ایرانی تامین خواهد شد و تا آن زمان واردات و تامین را از طریق کوواکس وخرید مستقیم مدنظر قرار داده ایم.

شانه‌ساز اضافه کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف به زودی آغاز می‌شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مقام سابق دولت ترامپ در دولت بایدن پست گرفت

پ فوریه 4 , 2021
سیاسی/ بین الملل دولت جدید آمریکا یک مقام وزارت خارجه سابق این کشور را به عنوان سفیر جدید آمریکا در یمن معرفی خواهد کرد. منابع خبری امروز پنجشنبه (۱۶ بهمن) گفته‌اند دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا «تیموثی لندرکینگ» را به عنوان سفیر این کشور در یمن منصوب خواهد کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000