آخرین مهلت ثبت نام وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

601b9e43eaddd_2021-02-04_10-42 رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.

علی دهقان‌کیا درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود، گفت: ۴ هزار نفر از بازنشستگان ماه گذشته وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق دی ماه دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: لیست بازنشستگان را بعد از ثبت نام به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنیم و این سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، اگر اطلاعات درست بود و افراد وام قبلی را به طور کامل تسویه حساب کرده و ضامن کسی هم نشده بودند، لیست آن‌ها برای واریز به بانک رفاه ارسال می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جان باختن ۶۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۷۰۴۰ بیمار جدید 

پ فوریه 4 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید. دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز (۱۶ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۴۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000