عارف: هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود

سیاسی/ سیاست داخلی 601b0089ef159_2021-02-03_23-29 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در اثر کرونا نوشت که ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود

متن پیام محمدرضا عارف در اینستاگرام به شرح زیر است:

تسلیت به ایران.

مرگ هر انسان به خصوص هر ایرانی در این عالم‌گیری کرونا، موجب اندوه و مصیبت است. اما در این روزها، کرونا دو تن از فوتبالیست‌های به‌نام و محبوب ایران را گرفت و دل ایرانیان را بیشتر به درد آورد.

خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت گردیده است و ماندگار خواهد بود. روحشان قرین رحمت باد!

من این مصیبت را به دوستان ایشان و بازماندگانشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان صبوری مسئلت دارم.

ما قدردان تلاش و ایثار نگاهبانان سلامت کشور هستیم. طی یکسالی که از اپیدمی ویروس کرونا می گذرد، جامعه پزشکی و درمان کشور نشان داد که نه تنها در عرصه تشخیص و درمان بیماری‌ها در بالاترین سطح علمی قرار دارند بلکه با فداکاری و از خود گذشتگی، در عرصه اخلاق و انسان‌دوستی نیز بینظیرند.

حال که خوشبختانه جهان به فناوری ساخت واکسن کرونا دست یافته است، ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود. لذا تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانی، خرید واکسن از کشورهایی که تاییدیه های معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانی را داشته باشد اقدامی ضروری، فوری و حیاتی است. این امر باید با جلب اعتماد عمومی همراه گردد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر صنعت: مخالف انحصار و قیمت‌گذاری دستوری خودرو هستیم/ اجازه واردات قطعات داخلی‌سازی شده را نخواهیم داد

چ فوریه 3 , 2021
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مخالف انحصار و قیمت‌گذاری دستوری در خودروسازی هستیم، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که قیمت‌ها در بازار تعیین و دلالان و واسطه‌ها از بازار خارج شوند. علیرضا رزم‌حسینی امروز در جریان افتتاح خط تولید تمام اتوماتیک بوستر ترمز خودروی تارا اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000