آنچه باید درباره بیت‌کوین بدانید تا موفق شوید!

601af89c411bd_2021-02-03_22-55 اگر می خواهید در باره بیت کوین بررسی کنید، چند نکته را بایستی بدانید.

اگر می خواهید در باره بیت کوین بررسی کنید، چند نکته را بایستی بدانید. روش تعویض پول در بیت کوین با آنچه که بانک های معمولی انجام می دهند، تفاوت دارد. بنابراین قبل از انجام هر معامله جدی با استفاده از بیت کوین، باید وقت بگذارید و آنرا یاد بگیرید. همانقدر که در مورد کیف پول معمولی خود احتیاط میکنید، همانقدر و یا حتی بیشتر از آن، در مورد بیت کوین دقت داشته باشید.

کیف پول خود را ایمن نمایید، همانگونه که در زندگی واقعی خود چنین می کنید. بیت کوین به روشی بسیار آسان، ارزش را به همه جا منتقل می کند و به شما اجازه میدهد پول خود را کنترل نمایید. چنین ویژگیهای مهمی، اقدامات امنیتی مهمی را هم به دنبال دارد. در عین حال، اگر بدرستی از بیت کوین استفاده شود، می تواند سطوح امنیتی بالایی را هم فراهم آورد. همواره بخاطر داشته باشید که برای حفاظت از پولتان، مسئولیت انجام کنشهای درست، بر عهده خود شماست. در مورد ایمن کردن کیف پول خود بیشتر بخوانید

به دلیل اقتصاد نوپای بیت کوین، ماهیت جدید آن و گاهی بازارهای غیرنقدی، بهای بیت کوین می تواند در یک دوره زمانی کوتاه به صورت پیش بینی نشده ای افزایش و یا کاهش یابد. در نتیجه، نگهداری پس انداز با بیت کوین در حال حاضر توصیه نمی شود. به بیت کوین به صورت یک سرمایه ی در معرض ریسک زیاد، نگاه کنید و به هیچ وجه پولی را که توانایی باختن آن را ندارید، با بیت کوین پس انداز نکنید. اگر قرار باشد از طریق بیت کوین به شما چیزی پرداخت شود، سرویس های بسیاری هستند که می توانند آن مبلغ را بر حسب ارز محلی، به شما پرداخت نمایند.

مبالغ پرداخت شده از طریق بیت کوین، قابل برگشت نیستند.
هر گونه تراکنشی با بیت کوین، برگشت پذیر نیست. فقط شخص دریافت کننده می تواند مبلغ را مسترد کند. این به آن معناست که باید مراقب باشید و با افراد و سازمانهایی که می شناسید و یا کسانی که اعتبارشان بر شما محرز شده است، وارد معامله شوید. کسب و کارها باید درخواستهای پرداختی را که به مشتری های خود نشان میدهند، کنترل نمایند. بیت کوین می تواند اشتباههای چاپی را تشخیص داده و معمولاً به شما اجازه ارسال پول به یک آدرس اشتباه را نمی دهد. ممکن است در آینده، سرویس های اضافی دیگری هم بوجود آیند که گزینه ها و حفاظت بیشتری برای مصرف کننده فراهم نمایند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا بایدن با نتانیاهو تماس نمی‌گیرد؟

چ فوریه 3 , 2021
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چهار سال پیش به اینکه دونالد ترامپ به عنوان یکی از نخستین شخصیت‌های سیاسی با وی تماس گرفته به همگان تفاخر می‌ورزید، این روزها بی‌صبرانه منتظر تماسی از جو بایدن است. به گزارش وبگاه القدس العربی، بنیامین نتانیاهو که در آستانه برگزاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000