قیمت نفت خام با امید به تقویت تقاضا رشد کرد

601a50d0637f5_601a50d0637f7 قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی رشد کرد که تحت تأثیر کاهش ذخایر نفت خام انبارهای آمریکا در جلسه معاملاتی دیشب هم به بالاترین سطح در بیش از ۱ سال اخیر رسیده بود.

قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی رشد کرد که تحت تأثیر کاهش ذخایر نفت خام انبارهای آمریکا در جلسه معاملاتی دیشب هم به بالاترین سطح در بیش از ۱ سال اخیر رسیده بود.

از سوی دیگر پس از اینکه اوپک پلاس اعلام کرد بازارهای نفت جهانی امسال با کسری عرضه نفت روبرو خواهند شد، قیمت‌ها بیش از پیش رشد کردند.

تا ساعت ۹:۵۴ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی قیمت نفت، ۰.۲۸ درصد رشد کرد و به ۵۷.۶۲ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب بیش از ۲ درصد جهش کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا ۰.۲۷ درصد رشد کرد و به ۵۴.۹۱ دلار رسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جدیدترین خبر از وضعیت انصاریان؛ ۱۰۰ درصد ریه‌ها درگیر کرونا شده است

چ فوریه 3 , 2021
پزشک معالج علی انصاریان گفت: او دچار زجر تنفسی شده است و سطح اکسیژن او مدام در حال تغییر است. علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته است و همچنان وضعیت مناسبی ندارد. دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان درباره او گفت: وضعیت جسمانی انصاریان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000