واکنش ظریف به شروط دولت بایدن برای بازگشت به برجام

سیاسی/ سیاست خارجی 6017f031055d1_2021-02-01_15-42 وزیر امور خارجه تأکید کرد: شروطی که آمریکایی ها برای بازگشت به برجام می گذارند هیچ معنی نمی دهد. اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آنها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

محمدجواد ظریف در خصوص اظهارات مقامات دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام، اظهار داشت: آنها دارند تلاش می کنند نه تنها از سابقه ای که دولت قبلی ایجاد کرده بدون هزینه عبور کنند بلکه به هزینه ما عبور کنند و خودشان هم می دانند که چنین چیزی شدنی نیست.

وزیر امور خارجه افزود: دولت پیشین آمریکا اشتباهی کرده و به مردم ما ظلم بزرگی کرده که باید توسط آنها جبران شود و آنها هستند که باید مسئولیت بر عهده بگیرند.

وی تأکید کرد: شروطی که آمریکایی ها برای بازگشت به برجام می گذارند هیچ معنی نمی دهد. اگر قرار است کسی برای بازگشت به برجام شرط بگذارد، ما هستیم. آنها باید شرایط را اجرا کنند که خارج شده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صدای آواز مقامی تایباد خاموش شد

د فوریه 1 , 2021
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: استاد براتعلی ابراهیمی صاحب سبک "نوای سرحدی فریادی" و از مفاخر موسیقی مقامی شهرستان تایباد روز گذشته در سن ۸۸ سالگی درگذشت. جابر آفریدون عنوان کرد: استاد براتعلی ابراهیمی هم در منقبت‌خوانی و هم در رشته آواز موسیقی مقامی استان خراسان رضوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000