مدیر مسئول روزنامه ایران مجرم دانسته شد

6017bfeccbc1a_2021-02-01_12-16 سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران گفت: مدیر مسئول روزنامه ایران به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مجرم دانسته شد.

احمد مومنی‌راد در تشریح آخرین جلسه دادگاه مطبوعات، اظهار کرد: در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی دو پرونده سیاسی و مطبوعاتی رسیدگی شد.

وی در تشریح پرونده اول گفت: هیأت منصفه با اکثریت آرا مدیر مسئول روزنامه ایران را به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مجرم دانست و با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد بیا کرد: در پرونده دوم نیز که چهارمین پرونده جرم سیاسی به شمار می‌رود، متهم محمدعلی وکیلی که در ضمن مدیر مسئول روزنامه ابتکار هم بود به اتهام نشر اکاذیب به قصد اصلاح امور کشور با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تقدیر از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید فخری‌زاده در دهه فجر

د فوریه 1 , 2021
برگزیدگان فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برای تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده معرفی شدند و در دهه فجر از ایشان تقدیر خواهد شد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000