عکس‌های مونیکا بلوچی ۵۶ ساله هوادارانش را به وجد آورد

601553326b116_601553326b117 هواداران مونیکا بلوچی در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که این ستاره ایتالیایی ۵۶ ساله در تصاویر جدیدش مانند دوران جوانی همچنان زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

به تازگی فوتوشوت‌های جدیدی از مونیکا بلوچی منتشر شده که هواداران این ستاره ایتالیایی سینما را به وجد آورده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که بلوچی ۵۶ ساله در این تصاویر مانند دوران جوانی همچنان زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

ستاره فیلم مالنا این تصاویر تبلیغاتی را برای برند Cartier گرفته است.

مونیکا بلوچی در سال‌های دور پیش از آنکه به بازیگری رو بیاورد به‌عنوان مدل با برندهای دیور و دولچه و گابانا همکاری می‌کرد. او در ادامه به سینما وارد شد و به‌عنوان یکی از برترین بازیگران ایتالیایی خودش را در دنیای سینما معرفی کرد.
3
4
1
2
5

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تاثیر شیمی‌ درمانی و هورمون درمانی در بهبود مبتلایان سرطان/ تنها جراحی کافی نیست

ش ژانویه 30 , 2021
انجمن هماتولوژی انکولوژی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: هنر درمان سرطان استفاده مناسب و به جا از انواع روش‌های درمانی (جراحی، درمان دارویی و پرتودرمانی) در زمان مناسب و بر اساس وضعیت کلی هر فرد، نوع بیماری و گسترش آن است. در این بیانیه آمده است:« سرطان یکی از پیچیده ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000