پانته‌آ بهرام: زن بودن در این سینما آسان نیست

6015487c89dee_6015487c89df0 پانته‌آ بهرام که حضور سال گذشته‌اش در فیلم «شنای پروانه» و نشست خبری این فیلم با موهای تراشیده حواشی زیادی در پی داشت، درباره توقیف «قاتل و وحشی» به علت نمایش موی تراشیده و گوش‌های لیلا حاتمی نوشت.

پانته‌آ بهرام درباره توقیف «قاتل و وحشی» به علت نمایش موی تراشیده و گوش‌های لیلا حاتمی نوشت: « اين‌روزها باز بحثِ گوش است و سانسور و سينما و زن! گوشِ "زنان " كه گويا فقط براي شنيدنِ فرامينِ "مردان" آفريده شده!

نه ببخشيد! بايد چيزي بگويم كه به "صلاح" باشد. چرا كه "آداب" اينگونه حكم ميكند! بايد چيزي بگويم كه "بشود" گفت! در ميانه ي اين هياهوي تكراري، گفتند: فيلمهاي ديگري در اين سالها با حضورِ زناني با سرهاي تراشيده بر پرده رفت و آب از آب نجنبيد!

نه دوستان! نه اينهمه آسان ! ما در اختلاط مفاهيم و استدلالات و استفتاء و مباحثِ بي قانوني كه قانون نميشوند، تاوانِ "زن" بودنمان را مي دهيم! من هم تاوان دادم براي شركت در جلسه ي مطبوعاتي فيلمي كه با همان شكل در آن فيلم ظاهر شده بودم!

"زن" بودن و بودن در اين سينما آسان نيست!
ناتمام…»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا بایدن نامه ترامپ را محرمانه نگه داشته است؟

ش ژانویه 30 , 2021
سیاسی/ بین الملل سخنگوی کاخ سفید گفته، بایدن قصد دارد تا نامه‌ای را که از ترامپ گرفته، به صورت محرمانه نگه دارد و تا زمانی که این دو با یکدیگر حرف نزنند، وضعیت نامه به همین شکل باقی می‌ماند. جن ساکی گفت: هنوز هیچ درخواستی برای گفتگوی بین دونالد ترامپ، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000