زمان تغییرات اساسی و حرکت از ۱+۵ به مذاکره دوجانبه ایران و آمریکا فرارسیده است

سیاسی/ سیاست خارجی 60153a949c927_2021-01-30_14-23 مشاور پیشین رئیس جمهوری نوشت: اینک ‌برخی دنبال خودمختاری استراتژیک خود هستند، و آمریکا هم باز نشان داده تمایل رسیدن به تفاهمی جامع با ایران را دارد؛ لذا زمان تغییرات اساسی و حرکت از ۱+۵ به دوجانبه فرارسیده است.

حمید ابوطالبی در رشته توییتی نوشت: برجام حاصل شرایطی اضطراری بود، و نه تنها ایران بلکه آمریکا هم آمادگی رسیدن به توافقی قطعی و جامع و تصویب آن در کنگره را نداشت، لذا طرفین به برنامه جامع اقدام مشترک رسیدند؛ برنامه‌ای وابسته به شرائط داخلی دو کشور، و حاصل تمایل ایران و آمریکا در برابر‌ کارشکنی برخی کشورهای ۱+۵ در مذاکره!

اینک ‌نیز همان برخی دنبال خودمختاری استراتژیک خود هستند، و آمریکا هم باز نشان داده تمایل رسیدن به تفاهمی جامع با ایران را دارد؛ لذا زمان تغییرات اساسی و حرکت از ۱+۵ به دوجانبه فرارسیده است؛ این می تواند به مذاکره دوجانبه، گام برداشتن مرحله‌ای دو کشور، و حل جامع ‌و دوجانبه مشکلات تبدیل شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بچه داری «راک» را ببینید!

ش ژانویه 30 , 2021
ستاره مشهور هالیوود در بچه‌داری و بازی با دختران خردسالش همانند رینگ کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تصاویری از داوین جانسون ملقب به راک (صخره) هنرپیشه و کشتی گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی در حال بازی با دو دخترش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بسیاری آن را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000