بدترین سقوط سهام آمریکا در ۳ ماه اخیر

6011edcd79e69_6011edcd79e6b سهام آمریکا در پایان معاملات چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران)، با انتشار گزارشات عملکرد ناامیدکننده شرکت‌ها و پیش‌بینی افت بازار سهام، با سقوط سنگینی روبرو شدند.

سهام آمریکا در پایان معاملات چهارشنبه (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران)، با انتشار گزارشات عملکرد ناامیدکننده شرکت‌ها و پیش‌بینی افت بازار سهام، با سقوط سنگینی روبرو شدند.

میانگین صنعتی داوجونز ۷۰۰ واحد یا ۲.۳ درصد سقوط کرد در ۳۰,۲۳۷.۰۴ واحد بسته شد.

اس‌اندپی ۲.۹ درصد سقوط کرد و به ۳,۷۵۰.۷۷ واحد بازگشت. این شاخص که در معاملات دیشب به بالاترین رکورد تاریخ خود رسیده بود حالا با سقوط سنگین امشب تمام سود به دست آمده در سال ۲۰۲۱ را از دست داد و عملکرد امسال خود را منفی کرد.

کامپوزیت نزدک هم ۲.۹ درصد سقوط کرد و به ۱۳,۲۷۰.۶۰ واحد بازگشت.

گزارش عملکرد ضعیف سال ۲۰۲۰ بوئینگ باعث شد تا سهام این شرکت ۴ درصد سقوط کند. سهام ای ام‌دی هم بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

کارشناسان معتقدند رشد اخیر سهام آمریکا به قدری سریع و زیاد بوده که قیمت‌های سهام را غیر واقعی ساخته است و سرمایه‌گذاران با فروش سهام برا تثبیت سود خود باعث سقوط بازار شده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نگرانی‌ تل‌آویو از تعلیق فروش تسلیحات واشنگتن به ابوظبی و ریاض

پ ژانویه 28 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تعلیق معامله فروش جنگنده‌های اف-35 به امارات و فروش تسلیحات نظامی به عربستان سعودی، باعث نگرانی در تل‌آویو شده است. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»‌، امروز (پنجشنبه)، در گزارشی به واکنش‌ها در فلسطین اشغالی به اقدامات اخیر دولت آمریکا بویژه در ارتباط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000