ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی استخرهای شنا

6011613097b3a_6011613097b3d

پروتکل‌های بهداشتی استخرهای شنا، باشگاه‌های ورزشی و مراکز تفریحی آبی ابلاغ شد.

به دنبال تأیید و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید – ۱۹ ( ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در استخرهای شنا، مراکز تفریحی آبی و مراکز و باشگاه‌های ورزشی از سوی دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، فدراسیون پزشکی ورزشی این پروتکل‌ها را در اختیار فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها قرار داد.

در نامه نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی خطاب به مدیران کل ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی و هیات‌های پزشکی ورزشی آمده است:

«احتراماً به پیوست نامه شماره ۴۱۶۱/۳۰۰ معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت به انضمام دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به استخرهای شنا، باشگاه‌های ورزشی و مراکز تفریحی آبی مصوب وزارت بهداشت، جهت استحضار تقدیم می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص اجرای مفاد آن نهایت همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی و هیات‌های پزشکی ورزشی به عمل آید.»

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا عربستان با قطر آشتی کرد، اما مذاکره با ایران را رد می‌کند؟

چ ژانویه 27 , 2021
سیاسی/ بین الملل پالس‌های مثبتی در روابط عربستان و ایران وجود ندارد و در افق هیچ عاملی نشان پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها بین دو طرف نیست. درخواست قطر برای وساطت میان ایران و دولت‌های حاشیه خلیج فارس نیز جدی گرفته نشد. وفاء العم در المیادین نوشت: پالس‌های مثبتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000