تمسخر جو بایدن و همسرش توسط رسانه‌های دولتی روسیه و تمجید از «جذابیت زنانه» ملانیا

601154881fa62_601154881fa63 رسانه‌های خبری دولتی روسیه همچنان از «جذابیت زنانه» ملانیا ترامپ و «لباس‌های فوق العاده‌اش» تعریف می‌کنند.

شبکه های خبری دولتی روسیه روابط خود با رییس جمهور جدید ایالات متحده را بسیار بد آغاز کرده آند. آن ها جو بایدن را «پیرمرد» و «خسته کننده» توصیف کرده و بانوی اول جدید ایالات متحده را «بی نمک» خطاب قرار داده اند. در مقایسه با انتقادهای تند از رییس جمهور جدید ایالات متحده و بانوی اول، رسانه های خبری دولتی روسیه همچنان از «جذابیت زنانه» ملانیا ترامپ و «لباس های فوق العاده اش» تعریف می کنند. تنها ساعاتی پس از مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور یالات متحده در روز چهارشنبه گذشته، تلویزیون دولتی روسیه خیلی زود آب پاکی را روی دست رهبر جدید کاخ سفید و همسرش ریخت.

سبک خروج خانواده دونالد ترامپ از کاخ سفید در کنار ممنوعیت هایی که در شبکه های اجتماعی بر او تحمیل شد و کسب عنوان نامحبوب ترین بانوی اول تاریخ ایالات متحده توسط ملانیا ترامپ اما چیزی نبود که در رسانه های خبری روسیه به آن پرداخته شود. برنامه های تلویزیونی دولت روسیه جو بایدن ۷۸ ساله را یک پیرمرد فراموشکار ترسیم می کنند که به شدت علاقمند و حساس به حقوق اقلیت هاست. برنامه گفتگوی ظهرگاهی Sixty Minutes در شبکه یک روسیه به بررسی رنگ پوست و تمایلات جنسی نامزدهای کابینه جدید دولت جو بایدن پرداخته است.

اولگا اسکابیوآ مجری این برنامه می گوید که جو بایدن همه را دعوت به اتحاد کرده است اما در واقع او بیشتر به «بازآموزی و مبارزه با» حامیان دونالد ترامپ علاقمند است.

وی در ادامه می گوید که وزیر دفاع پیشنهادی جو بایدن، سرهنگ لوید آستین یک «مرد سیاهپوست» است که از قبل نشان داده «جنگی را در ارتش بر علیه سفیدپوستان آغاز خواهد کرد، آن هایی که وی خود تروریست های سفید نامیده است». انتقاد از رییس جمهور جدید ایالات متحده ادامه دارد و الکسی ژورالیف، معاون حزب حاکم متحد روسیه، اولین سخنرانی جو بایدن در مقام رییس جمهور ایالات متحده را سخنان «خسته کننده یک پیرمرد» توصیف کرده است.

ژورایلف که این سخنرانی در مراسم تحلیف جو بایدن را «بیشتر یک وصیتنامه تا برنامه سیاسی» دانسته و گفته است که رهبر جدید ایالات متحده نشان داده که «او تنها به حقوق اقلیت ها علاقمند است».

یووگنی پوپوف مجری دیگر برنامه Sixty Minutes نیز با لحتی تمسخرآمیز به بینندگان برنامه اعلام کرد که تعداد «بی سابقه ای» از دستورات اجرایی توسط جو بایدن در روز اول حضورش در کاخ سفید صادر شده است. وی در حالی که لبخند می زد با همان افزود : «۱۷ قانون ضد ترامپ» توسط بایدن امضا شده و او را یک «پرینتر از کنترل خارج شده» توصیف کرد که قوانین جدیدی را امضا کرده که «تمام دنیا» انتظار آن ها را می کشیده اند. پوپوف در ادامه صحبت های استهزا آمیز خود در مورد جو بایدن گفت: «بله، بازگشت سربازان تراجنسیتی به ارتش آمریکا».

اولگا اسکابیوآ نیز از رفتن «جذابیت زنانه» ملانیا ترامپ از کاخ سفید اظهار تاسف کرد و افزود: «دلمان برای ملانیا و لباس های فوق العاده اش تنگ خواهد شد. جیل بایدن بی مزه با او قابل مقایسه نیست». ملانیا ترامپ هنگام ترک کاخ سفید ۴۷ درصد محبوبیت در میان مردم کشورش داشت که کمترین میزان محبوبیت یک بانوی اول در تاریخ ایالات متحده به شمار می آید. لباسی که وی در روز آخر ریاست جمهوری شوهرش و هنگام ترک کاخ سفید برای آخرین بار به تن داشت یک لباس بسیار قیمت از برند Dolce and Gabbana با یک کیف ۵۰۰۰۰ دلاری از برند Hermes همراه با ژاکت برند Chanel بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مذاکرات مهم ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی است

چ ژانویه 27 , 2021
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح جزئیات جلسات بانکی خود در عمان گفت: راهکارهایی برای روان سازی امر تجاری و بانکی میان دو کشور در حال بررسی است. عبدالناصر همتی در خصوص مذاکرات در مسقط در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ درادامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000