ارسال همزمان علت تراکنش، مبلغ و رمز دوم یکبار مصرف به کاربران

600fbf98ccbf9_2021-01-26_10-37 رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از یکسان سازی ساختار و محتوای پیامک‌های رمز دوم پویا در شبکه بانکی کشور خبر داد.

سرهنگ علی محمد رجبی گفت: با هدف افزایش ضریب امنیت پیامک‌های رمزدوم پویا، ساختار و محتوای پیامک رمزدوم پویا در شبکه بانکی کشور یکسان سازی شد.

وی افزود: از این پس در پیامک رمز یکبار مصرف دوم درخواست شده از سوی کاربر، علت تراکنش، مبلغ تراکنش و رمزدوم پویا همزمان به کاربر ارسال خواهد شد.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: کاربران با دقت در اطلاعات دریافت شده و تطبیق آن با تراکنش در حال انجام می‌توانند مطمئن شوند که تراکنش آن‌ها واقعی است و هیچ مجرمی از اطلاعات حساب بانکی آن‌ها در یک تراکنش مجرمانه استفاده نمی‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیگرانی که آدم کشته‌اند!

س ژانویه 26 , 2021
مهم نیست که بازیگران در یک فیلم سینمایی نقش قاتل را بازی کنند یا خیر، اما گاهی آن‌ها در دنیای واقعی خواسته یا ناخواسته جان افرادی را می‌گیرند. در صنعت سرگرمی آمریکای شمالی گاهی مشاهیر برجسته مرتکب و متهم به جرائمی جدی و غیر قابل چشم پوشی می‌شوند که شهرت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000