پوتین ماجرای داشتن قصر مجلل در ساحل دریای سیاه را تکذیب کرد

سیاسی/ بین الملل 600f12974d444_2021-01-25_22-18 ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در خلال یک کنفرانس خبری با گروهی از دانشجویان این کشور ، خبر منتشر شده از سوی الکسی ناوالنی، منتقد خود درباره تعلق یک کاخ گرانقیمت به او را تکذیب کرد.

آقای پوتین در این دیدار گفت: «هیچ چیزی که در آنجا به عنوان ملک من یا نزدیکان من ثبت شده باشد وجود ندارد و هرگز اینگونه نبوده است.»

الکسی ناوالنی که منتقد سرسخت سیاست‌های آقای پوتین به شمار آمده و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد، ادعا کرده که قصری مجلل در ساحل دریای سیاه به ولادیمیر پوتین تعلق دارد.

پس از دستگیری آقای ناوالنی تیم همراه او ویدیویی مبتنی بر اطلاعات این قصر مجلل و تعلق آن به پوتین را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که میلیون‌ها بار دیده شد.

بر اساس پژوهش صورت گرفته از سوی تیم آقای ناوالنی، هزینه ساخت این ملک ۱.۳۷ میلیارد دلار برآورد شده است./ یورونیوز

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نظر آیت الله سیستانی درمورد تزریق واکسن کرونا

د ژانویه 25 , 2021
آیت الله سیستانی نظر خود را درمورد تزریق واکسن کرونا اعلام کرد. آیت الله سیستانی درباره تزریق واکسن کرونا معتقدند: شایسته است به تشخیص پزشکان متخصص و با تجربه اعتماد شود. و اما از نظر شرعی استفاده از واکسنی که مجوز گرفته در صورتی لازم است که احتمال ابتلا به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000