فائوچی: گونه جدید ویروس کرونا مرگبارتر است

سیاسی/ بین الملل 600dd06502368_600dd0650236b مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا گفت که گونه جدید ویروس کرونا مرگبارتر است.

«آنتونی فائوچی» یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت که داده‌هایی که توسط دولت انگلیس منتشر شده نشان می‌دهد که گونه جدید ویروس کرونا (معروف به کرونای انگلیسی) مرگبارتر است اما تاکید کرد که مقامات آمریکا نیز باید این آمار و ارقام را بررسی کنند.

وی که با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» نیوز مصاحبه می‌کرد درباره اظهارات اخیرش که گفته بود کرونای انگلیس کشنده ‌تر نیست گفت که این اظهارات را بر اساس اطلاعاتی که دولت انگلیس ارائه داده، مطرح کرده بود.

فائوچی اضافه کرد که محققان انگلیسی با بررسی یک گروه سنی به خصوص یافتند که میزان مرگ و میر در میان این گروه سنی به دلیل ابتلا به کرونا 1 در هزار بوده اما درخصوص گونه جدید ویروس کرونا، این آمار 1.3 به ازای هر 1000 نفر است که این افزایشی چشمگیر به شمار می‌آید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نتانیاهو خواستار همکاری بایدن برای مقابله با ایران شد

د ژانویه 25 , 2021
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در انتظار همکاری با دولت جدید آمریکا برای مقابله با ایران است. نتانیاهو گفت: «در انتظار همکاری با رئیس جمهور بایدن برای تقویت اتحادی هستیم که آمریکا و اسرائیل را گرد هم آورده و به دنبال گسترش دائره صلح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000