کمیسیون تلفیق بودجه ‌ممنوعیت کشت برنج را لغو کرد

600c5cefd0baa_600c5cefd0bad عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان‌های مختلف از جمله گلستان برای سال آینده لغو شده است.

رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در لایحه بودجه 1400 به دنبال آن هستیم افزایش بودجه استان‌های محروم از جمله گلستان است.

وی گفت: باید در بودجه سال آینده به محرومیت‌ها، عقب ماندگی‌ها، ظرفیت‌ها و در مجموع نقاط ضعف و قوت استان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم بودجه‌ای عملیاتی داشته باشیم.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای اینکه پیگیری مطالبات مردم استان نتایج خوبی به همراه داشته باشد جلسات مستمری با اعضای هیئت دولت، رئیس مجلس و سایر نمایندگان و البته مسئولان اجرایی در استان داریم.

وی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان گلستان با رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال این هستیم تا رئیس مجلس سفری به استان داشته باشد و مشکلات و مسائل استان را از نزدیک پیگیری کند.

سنگدوینی با اشاره به بخشی از مشکلات استان گفت: خام فروشی محصولات کشاورزی یکی از معضلات جدی برای استان است و باید صنایع مرتبط با ظرفیت مناسب در استان شکل بگیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پوتین قصر چند میلیون دلاری دارد؟

ش ژانویه 23 , 2021
سیاسی/ بین الملل الکسی ناوالنی، چهره شناخته‌شده اپوزیسیون در روسیه، در گزارشی ادعا کرده است که منابع مالی ملک عظیمی که برای ولادیمیر پوتین ساخته شده است از محل "بزرگترین رشوه تاریخ" تامین شده است. این چهره اپوزیسیون در ویدیویی ادعا می‌کند که ولادیمیر پوتین این منابع مالی نامشروع را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000