چرا بعضی کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب در دسترس نیست؟

600af917b436c_600af917b436e در پی دسترسی نداشتن مخاطبان به برخی از عنوان‌های موجود در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران در اطلاعیه‌ای توضیحی در این‌باره ارائه کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: «با عنایت به این‌که بخش قابل توجهی از تماس‌های مردمی با مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران عدم دسترسی به برخی عناوین است، به اطلاع بازدیدکنندگان محترم می‌رساند عدم دستیابی به برخی عناوین در این نمایشگاه به چهار دلیل زیر است:

۱. شرکت نکردن ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

۲. اتمام موجودی کتاب به دلیل فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

۳. عدم ثبت کتاب در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران به دلیل عدم اعلام وصول ناشر

۴. عدم اعلام موجودی کتاب توسط ناشر در پنل فروش

بر این اساس، از آن دسته از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران که هنوز موجودی کتاب خود را در پنل فروش اعلام نکرده‌اند دعوت می‌شود نسبت به ویرایش اطلاعات و اعلام موجودی عناوین و یا غیرفعال کردن کتاب‌های فاقد موجودی از لیست فروش اقدام کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن‌ماه در سامانه tehranbookfair.ir در حال برگزاری است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با این تست آلزایمر را زودتر تشخیص دهید

ش ژانویه 23 , 2021
تازه‌ترین تحقیقات پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران تایید می‌کند که کاهش حس بویایی از علائم زوال عقلی است و تست بویایی می‌تواند در تشخیص زودهنگام آغاز فرآیند ابتلا به آلزایمر موثر باشد. دکتر آزاده سادات زنده باد، متخصص طب سالمندان و از محققان این طرح در گفت‌وگو با ایسنا، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000