واکنش ضرغامی به خبر احضار وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام: بگذارید مردم زندگی کنند

سیاسی/ سیاست داخلی 600ad3359ffd0_600ad3359ffd3 رئیس پیشین صداوسیما نسبت به احضار وزیر ارتباطات به دادگاه به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام از تلاش برای مسدودسازی این شبکه اجتماعی انتقاد کرد.

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به خبر احضار وزیر ارتباطات به دادگاه به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام از تلاش برای مسدودسازی این شبکه اجتماعی انتقاد کرد و نوشت: «بگذارید مردم زندگی کنند».
عضو شورای عالی فرهنگی انقلاب، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «خوب یا بد مردم با اینستاگرام زندگی می کنند. اگر نتوانستیم سرویس مشابه راه اندازی کنیم، با کاهش پهنای باند، مردم را ناراضی نکنیم. بزرگترین بازار خرید و فروش مجازی ایران در اینستاگرام است، بگذارید مردم "زندگی کنند."»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای رئیس عبدالناصر همتی: بانک مرکزی مانع فروپاشی اقتصادی شد

ج ژانویه 22 , 2021
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اقدامات این بانک در جلوگیری از فروپاشی اقتصادی را تشریح کرد. عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: سه شنبه شب گذشته، به دعوت شبکه افق، در برنامه معیار، ابعادی از تلاش‌های مجموعه حاکمیت و به ویژه بانک مرکزی در خنثی سازی تحریم‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000