ماجرای عجیب سوء‌استفاده‌ آقای بازیگر از دختر دلباخته/ ویدئو

6006d32cbfd32_6006d32cbfd34 شاید ازدواج با یک بازیگر مشهور، رویای برخی جوانان باشد، اما همیشه روابط با مشاهیر، عاشقانه و رویایی پیش نمی‌رود.

شاید برای هر جوانی دوستی و ازدواج با مشاهیر سینما یک اتفاق جذاب و بی نظیر باشد، اما هیچ وقت نقاط منفی این رویا مورد توجه قرار نمی گیرد. البته موضوع این پرونده که حتی به دادگاه هم کشیده شده است، فراتر از یک سوء استفاده مالی است. دختری که سودای رسیدن ارتباط با یک بازیگر مشهور را داشته است، نه تنها ثروت خود را در این رابطه از دست داده است، بلکه زندگی‌اش از هم پاشیده است.

ماجرای باورنکردنی سوء استفاده بازیگر مشهور با دختر جوانی که آرزوی ازدواج با وی را داشته است، در ویدیوی پایین قابل مشاهده است:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آتش‌نشان‌های پلاسکو شهید نیستند؟/ویژه برنامه به یاد شهدای پلاسکو

س ژانویه 19 , 2021
فیلم زیر مربوط به درد و دل خانواده‌های شهدای آتش‌نشان پس از ۴ سال از حادثه پلاسکو است. از شهید نگماردن شهدای خدمت تا خاک خوردن ۴ساله پرونده قضایی ساختمان پلاسکو. اینها اصلی ترین دغدغه های خانواده های شهدای پلاسکو است. badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000