تهیه‌کنندگی ریحانه پارسا در جشنواره فیلم کوتاه؟!

6006bcccc531b_6006bcccc531d فیلمی با تهیه‌کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد و در همین راستا، اسامی فیلم‌های حاضر در این رویداد به همراه سازندگان آنها منتشر شده است.


با نگاه به اسامی فیلم‌های بخش داستانی این جشنواره هنری، متوجه فیلمی با نام «بی چاره» به کارگردانی مشترک امیر احمد قزوینی و محمد کریم پور و به تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان می‌شویم!
با این تفاسیر یعنی فیلمی به تهیه کنندگی ریحانه پارسا در جشنواره وجود دارد که باید دید زمانی که در ایران بوده آن را تهیه کرده یا وقتی که به خارج از کشور رفته است؟! ریحانه پارسا همچنین چند فیلم اکران نشده دارد که همه را قبل از رفتنش از کشور بازی کرده است.
البته نمونه این اتفاق در حوزه بازیگری مهناز افشار هم اتفاق افتاده بود که قبل از اینکه به خارج از کشور برود در چند فیلم سینمایی بازی کرد؛ اما وقتی از ایران رفت فیلم هایش به مشکل اکران برنخوردند و نمایش داده شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تاثیر مستقیم خواب بر ابتلا به کرونا

س ژانویه 19 , 2021
یک دانشمند روس اعلام کرد کم‌خوابی و بی‌خوابی ریسک احتمال ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را ۲۵۰درصد افزایش می‌دهد. الکساندر کالینکین، رییس بخش طب خواب در دانشگاه دولتی مسکو با اعلام این مطلب گفته است: «کمبود خواب تأثیر مخربی بر سیستم ایمنی بدن انسان دارد و به طور قابل ملاحظه‌ای خطر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000