۵۱ عضو طالبان در 4 استان افغانستان کشته شدند

سیاسی/ بین الملل 6006a4080ac39_6006a4080ac3b وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که ۵۱ عضو گروه طالبان در استان های قندوز، قندهار، بلخ و بادغیس در درگیری با نیروهای دولتی کشته و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اضافه کرد: ۱۵ تن از این افراد شب گذشته در شهرستان «دشت ارچی» در درگیری با نیروهای افغان کشته و مجبور به عقب نشینی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است در این درگیری ۱۲ تن از اعضای گروه طالبان نیز زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان همچنین اعلام کرد در این درگیری ۴ تن از نیروهای ارتش نیز کشته شده اند.

براساس این اطلاعیه، دو عضو طالبان در استان بلخ، ۷ تن در بادغیس و ۲۷ تن نیز در شهرستان های ارغنداب، پنجوایی و میوند استان قندهار کشته شدند.

همچنین رسانه های افغانستان هم امروز سه شنبه نوشته اند که ۱۷ تن از نیروهای دولتی در استان های بدخشان، بغلان و فاریاب کشته و شمار دیگر نیز زخمی شده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انگلیس: شهرک‌سازی‌های اسرائیل تهدید برای راهکار "2 کشوری" است

س ژانویه 19 , 2021
سیاسی/ بین الملل دولت انگلیس نسبت به موافقت مقامات رژیم صهیونیستی با ساخت واحدهای مسکونی جدید در اراضی اشغالی فلسطین ابراز نگرانی کرد. سخنگوی وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای نگرانی این کشور را نسبت به تصمیم اخیر مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر موافقت با احداث ۷۸۰ واحد مسکونی جدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000