فردی که ۱۴۰۰ بر سرکار می‌آید اهل مذاکره باشد / نباید سرنوشت انتخابات را پیش از برگزاری آن رقم زد / اصولگرایان جنگ قدرت با یکدیگر دارند

سیاسی/ انتخابات 600665199d66c_2021-01-19_08-20 دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت:تایید صلاحیت کاندیداها به گونه‌ای نباشد که سرنوشت انتخابات از قبل مشخص باشد.

علی صوفی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: انتخابات آزاد که نه فقط اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بلکه همه اقشار در آن حضور به عمل آورند، عامل ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات است. فردی که بر سرکار می‌آید اهل مذاکره و با فنون آن آشنا باشد.

وی ادامه داد: ساختار فکری اصولگرایان ساختار سازنده‌ای نیست و شالوده فکری‌‌شان بیشتر اطاعت ‌پذیری است. اصولگرایان بر سر قدرت با هم جنگ دارند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مراسم تحلیف بایدن، منحصر به فرد در تاریخ آمریکا/ عکس

س ژانویه 19 , 2021
سیاسی/ بین الملل مراسم تحلیف جو بایدن، چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا با شرایطی بسیار متفاوت و منحصر به فرد در تاریخ آمریکا برگزار می‌شود، برخلاف عرف همیشگی، رئیس جمهور قبلی برای انتقال قدرت حضور ندارد. نگرانی‌های امنیتی به شدت بالاست و ظاهرا این نیروهای امنیتی هستند که حضار مراسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000