ظریف خطاب به وزیر خارجه فرانسه: این شما هستید که منطقه ما را بی ثبات می‌کنید

سیاسی/ سیاست خارجی 60046737ae72b_60046737ae72e محمدجواد ظریف از وزیر خارجه فرانسه خواست تا از حمایت از سعودی ها که از جنگ‌افزارهای آمریکایی برای سلاخی کودکان در یمن استفاده می‌کنند، دست بردارند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر خطاب به وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد: این شما هستید که منطقه ما را بی ثبات می کنید.

ظریف نوشت: همکار محترم؛ شما دوران کاری‌ات در کابینه را با فروش جنگ‌افزار به جنایتکاران جنگی سعودی آغاز کردی. از بیان حرف‌های پوچ و مهمل در مورد ایران دست بردار.

یادآوری واقعیت: این "شما" هستید که منطقه ما را بی‌ثبات می‌کنید.

از حفاظت جنایتکارانی که منتقدان خود را با اره تکه تکه می‌کنند و از جنگ‌افزارهای ساخت "شما" برای سلاخی کودکان در یمن استفاده می‌کنند، دست بردارید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کاهش ۱۰۰ میلیونی قیمت بی ام و X۴ ۲۰۱۷ / نبود مشتری دربازار خودروهای خارجی

ی ژانویه 17 , 2021
در چند روز گذشته قیمت برخی خودروهای خارجی بازار کاهش یافته به طوری که از قیمت بی ام و X۴ ۲۰۱۷- اکسلیوس؛ ۱۰۰ میلیون تومان کاسته شده است. در بازار خودرو، قیمت تویوتا سی اچ آر ۲۰۱۸- استایل- هیبرید نیز ۳۰ میلیون تومان و رنو کولئوس ۲۰۱۸ هم ۳۰ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000