وقتی فرو رفتن در نقش، پای آقای بازیگر را به بیمارستان باز کرد

6000190b41a42_6000190b41a43 رضا اسعدی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما از تجربه عجیب خود در بازیگری گفت.

اسعدی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «وقتی خیال در می‌زند» شبکه رادیویی فرهنگ به بخشی از خاطرات دوران کرونایی خود وسختی‌های کار بازیگری اشاره کرد.

او گفت: «در فیلم «دوران سربی» نقش یک چوپان را داشتم و برای اینکه این نقش را بازی کنم مدتی را به این کار اختصاص دادم. حتی وقتی قرار بود در فیلم دیگری نقش معلمی که دیالیز می‌شود را بازی کنم به بیمارستان رفتم و با نشان دادن کارت بازیگری در بخش دیالیزی بیمارستان خوابیدم و وقتی فیلم در میبد ساخته شد، مردم می‌گفتند این بازیگر اینجا دیالیز می‌شود و کلی کمپوت و آبمیوه برای من آورده بودند. من آن نقش را خیلی دوست داشتم.»

نخستین حضور احمدرضا اسعدی به عنوان بازیگر به سال ۱۳۶۷ و بازی در فیلم «دوران سربی» به کارگردانی خسرو معصومی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برجام نتوانست ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران آزاد کند، برخورد جدی می‌تواند! / چرا نباید از پشتوانه‌های دیپلماسی غافل شد

پ ژانویه 14 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی با وجود توافق هسته‌ای ایران و کشورهای موسوم به ۱+۵، میلیاردها دلار از پول‌های ایران در جهان بلوکه است. چگونه می‌شود منابع ارزی ایران را آزاد کرد؟ قدرت، دال مرکزی روابط بین‌الملل است. قدرت نظامی، دفاعی، اقتصادی، علمی، هسته‌ای و دیگر انواع آن، می‌تواند گره‌گشای مسائل کشورها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000