هند با سریع‌ترین رشد اقتصادی در آسیا روبرو خواهد شد

5ffe77535714b_5ffe77535714d گزارش جدید بخش تحقیقات بانک یوبی‌اس تخمین می‌زند رشد اقتصادی هند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین سطح در چند دهه اخیر برسد و سریع‌ترین رشد را در بین کشورهای آسیایی به ثبت برساند.

گزارش جدید بخش تحقیقات بانک یوبی‌اس تخمین می‌زند رشد اقتصادی هند در سال ۲۰۲۲ به بالاترین سطح در چند دهه اخیر برسد و سریع‌ترین رشد را در بین کشورهای آسیایی به ثبت برساند.

تانوی گوپتا جین، اقتصاددان یوبی‌اس هند می‌گوید: وضعیت در هند در حال حاضر تثبیت شده است. ما انتظار داریم اقتصاد هند در سال مالی ۲۰۲۲ با رشدی ۱۱.۵ درصدی روبرو شود.

او ادامه داد: در حالی که رشد اقتصادی هند در سال مالی ۲۰۲۲ می‌تواند به بالاترین سطح در چند دهه اخیر برسد، اما این رشد بیشتر منعکس‌کننده کوچک‌تر بودن اقتصاد در سال مالی ۲۰۲۱ می‌باشد. باید اشاره کرد که در سال مالی ۲۰۲۱ اقتصاد هند با رشد منفی ۷.۵ درصدی روبرو خواهد شد.

در ادامه گزارش بانک یوبی‌اس تخمین زده می‌شود رشد اقتصادی این کشور در سال مالی ۲۰۲۳ با عادی شدن شرایط مالی جهانی به ۶ درصد کاهش یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

باید شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با استعفای آقای کروبی موافقت کند

چ ژانویه 13 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی فرزند مهدی کروبی گفت: وقتی کمیسیون ماده 10 احزاب، آقای کروبی را رد صلاحیت کردند، خیلی صریح گفتند که حزب باید ظرف مدت 3 ماه دبیرکل جدید خود را انتخاب کند. اگر اعضای حزب با این موضوع موافقت نکنند، فعالیت حزب معلق خواهد شد. حسین کروبی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000