کدام کالاها بیشتر به تهران وارد می‌شود؟

5ffda49ce527a_5ffda49ce527d سرپرست معاونت امور بازرگانی وزارت صمت تهران اعلام کرد که بیشترین کالاهای وارد شده به تهران شامل مواد اولیه و قطعات و ماشین آلات واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی بوده است.

یحیی کیخا اظهار کرد: طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۷ هزار و ۷۹۹ پرونده ثبت سفارش به کارتابل سازمان صمت استان تهران وارد شده که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۲۷ فقره (معادل ۹۹.۹ درصد) به ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون یورو مورد بررسی قرار گرفته است.

کدام کالاها بیشتر به تهران وارد می‌شود؟

وی همچنین از تایید ۷۲ درصد پرونده‌های ثبت سفارش خبر داد و گفت: بیشترین ثبت سفارش‌های انجام شده درخصوص تامین مواد اولیه وقطعات و ماشین آلات واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی مورد نیاز بازار بوده است.

به گفته این مقام مسئول ۶۰ درصد ثبت سفارشهای کل کشور در استان تهران ثبت می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهترین شرکت برای خرید سرور مجازی مناسب

س ژانویه 12 , 2021
کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال استفاده از فضایی برای نگهداری اطلاعات خود هستید؟ در در دنیای امروز اطلاعات مهم‌ترین سرمایه هر کسب وکاری است. درواقع نحوه نگهداری از اطلاعات همان عنصری است که پایه‌های کسب‌وکار شما را مستحکم‌تر می‌کند. این نکته را به یاد داشته باشید که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000