واکنش منفی سازمان ملل به تصمیم آمریکا علیه انصارالله یمن

سیاسی/ بین الملل 5ffc99193ba38_5ffc99193ba3c سازمان ملل امروز، دوشنبه نسبت به هرگونه اقدام دولت دونالد ترامپ برای درج نام گروه انصارالله در لیست سازمان‌های تروریستی هشدار داد.

استفان دوجاریک، سخنگوی دفتر دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری گفت،‌ اجرای طرح آمریکا برای درج نام انصارالله و رهبرانش در لیست سازمان‌های "تروریستی" این کشور احتمالا پیامدهای انسانی و سیاسی خطرناکی را به همراه خواهد داشت.

دوجاریک تاکید کرد، بسیار اهمیت دارد که آمریکا فورا مجوزها و تصمیمات استثنایی ضروری را برای تضمین ادامه انتقال کمک‌های انسانی لازم به همه مردم یمن صادر کند.

این مسؤول سازمان ملل نسبت به این‌که این اقدام تاثیر منفی بر تلاش‌های کنونی برای ازسرگیری روند صلح در یمن بگذارد، ابراز نگرانی کرد و گفت ممکن است این گام به قطب‌بندی بیشتر گروه‌های درگیری منجر شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اکران یک اعتراف‌نامه‌ جذابِ آمریکایی‌- انگلیسی برای «تحریف تاریخ ایران»

د ژانویه 11 , 2021
مستند جنجالی «کودتای ۵۳» ساخته تقی امیرانی از امروز در برخی از سینماهای هنروتجربه روی پرده می‌رود؛ اثری که شاید از نظر تکنیکی، چیزی کم ندارد. اما روایت آن به صورتی واضح تحریف «تحریف تاریخ ایران» و قدیس‌سازی از یک «ساده‌لوح سیاسی» می باشد. مستند بلند «کودتای ۵۳» به کارگردانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000