وزیر بهداشت: به دانشمندان طب سنتی بها دادیم نه به هر نادانی که ادعا می‌کند من این کاره‌ام/ فیلم

5ffc49a14c6d4_2021-01-11_16-20

وزیر بهداشت گفت: رهبر انقلاب در زمینه کرونا غیر از نظر ما نظر دیگری را نپذیرفتند و همواره گفتند هرچه وزارت بهداشت بگوید. ایشان یکی از کارشناس‌محورترین مدیران کشور است.

سعید نمکی گفت: به دانشمندان طب سنتی بها دادیم نه به هر نادانی که ادعا می‌کند من این کاره‌ام. ضمن دفاع صد در صد از طب سنتی دانشگاه دیده، نمی‌گذارم پای خرافه‌گرایی و شارلاتانیزم به این وزارتخانه باز شود.اینجا جای کار غیرعلمی و عوام فریبانه نیست.

وزیر بهداشت گفت: در هیچ رشته‌ای نخواهم گذاشت جان مردم فدای غوغاسالاری عده‌ای شود. منطق درست، عالمانه و حکیمانه باید از مسیر اخذ مجوز طی شود. با غوغاسالاری به کسی مجوز نخواهیم داد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لاریجانی در ۱۲ سال مدیریت مجلس یک ریال حقوق نگرفت

د ژانویه 11 , 2021
سیاسی/ انتخابات مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم می‌گوید شخصیتی همتای لاریجانی در تسلط بر امور نیست، اما او به دلایل مختلفی از ورود به عرصه انتخابات پرهیز می‌کند. منصور حقیقت‌پور، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، می‌گوید آقای لاریجانی هنوز تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000