کشته شدن یک پلیس عراقی در الناصریه

سیاسی/ بین الملل 5ffb64a6177b5_2021-01-11_00-03 منابع عراقی از درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی در شهر الناصریه خبر دادند.

رسانه‌های عراق از درگیری میان معترضان با نیروهای امنیتی در شهر الناصریه مرکز استان ذی قار خبر دادند.

بنابراین گزارش، در این درگیری‌ها تیراندازی‌هایی نیز رخ داد که در اثر آن یک نیروی پلیس عراق کشته و 33 نفر از تظاهرات کنندگان زخمی شدند.

به گزارش شفق نیوز، تظاهرات کنندگان در شهر الناصریه امروز در جریان اعتراضات خود خواستار توجه دولت به مطالبات آنها در مبارزه با فساد و فاسدان شدند.

آنها همچنین تاکید کردند که نیروهای امنیتی باید پیگرد فعالان عراقی و بازداشت آنها را متوقف کند. معترضان عنوان کرده‌اند در صورت عدم توجه به مطالبات‌شان در روزهای آینده اعتراضات خود را شدیدتر دنبال خواهند کرد.

به گزارش وبگاه عراقی المعلومه، مردم عراق در شهر بابل نیز عصر امروز در اعتراض به سوء مدیریت دولتی در میدان الثوره تجمع کردند. این اعتراضات با به آتش کشیدن لاستیک تا شامگاه یکشنبه ادامه داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رژیم‌های غیراصولی سلامت گیاهخواران را تهدید می‌کند

د ژانویه 11 , 2021
یک استاد تغذیه تاکید کرد: اگر برای تهیه مواد مغذی موجود در منابع حیوانی از طریق سایر منابع گیاهی و یا مکمل‌ها چاره‌ای اندیشیده نشود، کمبود پروتئین، ویتامین‌ها و کلسیم می تواند مشکلات جدی را برای بدن ایجاد کند. دکتر آزیتا حکمت دوست با بیان اینکه گیاه‌خواری به معنای پرهیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000