اوحدی در بنیاد شهید ماندگار می شود؟

اوحدی در بنیاد شهید ماندگار می شود؟

رئیس جمهور به همراه کابینه سیزدهم و تعدادی از معاونین خود به مناسبت هفته دولت با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که در این دیدار هم برخی چهره ها از جمله سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دیدار حضور برخی افراد که هنوز از رئیس جمهور حکمی دریافت نکرده اند جالب توجه بود. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری دولت دوازدهم به همراه سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

با توجه به اقدامات اوحدی در بنیاد شهید اعم از اجرای ماده ٣٨ انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی در راستای تامین مسکن ایثارگران، انعقاد ١١ تفاهم نامه با وزارتخانه ها و سازمان های مختلف به منظور حل مشکل اشتغال ایثارگری و گرداخت معوق مطالبات جامعه ایثارگری و حضور وی در مراسم دیدار هیت دولت با مقام معظم رهبری به نظر می رسد وی در این نهاد ماندنی شده و دولت سیزدهم را همراهی خواهد کرد.

27219

پست بعدی

ماموریت ویژه و فوری رئیسی به تیم اقتصادی دولت/ راهکارهای تقویت ارزش پول ملی را بررسی کنید

ی آگوست 29 , 2021
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از تجربه‌ها و دیدگاه‌های نخبگان هرچه سریع‌تر بودجه دولت و راهکارهای تقویت ارزش پولی را بررسی و ارائه کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه با حضور اعضای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000