آخرین خبر از نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان

سیاسی/ انتخابات 5ff9bec5d9f4e_5ff9bec5d9f51 یک فعال سیاسی اصلاح طلب اعلام کرد که به زودی اشخاص حقیقی عضو نهاد اجماع ساز معرفی می شوند.

علی صوفی اظهار کرد: نهاد اجماع‌ساز که توسط اصلاح‌طلبان به عنوان جدیدترین نهاد انتخاباتی این جریان معرفی شده ترکیبی از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شخصیت‌های تاثیر گذار ملی هستند؛ که همه آن‌ها باید به تایید رییس دولت اصلاحات هم برسند.

وی ادامه داد: در حال حاضر احزاب عضو به عنوان شخصیت‌های حقوقی فعال هستند و تحت نظارت کارگروهی اشخاص حقیق در مرحله انتخاب شدن هستند. اگر این اشخاص در صورت دعوت تمایلی به حضور نداشته باشند مجدد اشخاص دیگری انتخاب خواهند شد؛ اما تاکید این شورا بر کارگروه انتخاب اشخاص حقیقی بر این است که افراد باید چهره‌ای ملی ، شناخته شده برای همه مردم و نه فقط احزاب و دارای سابقه مشخص باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

"مایکل آپتد" کارگردان بریتانیایی درگذشت

ش ژانویه 9 , 2021
مایکل آپتد کارگردان تحسین‌شده بریتانیایی، خالق مجموعه مستندهای انقلابی "بالا" که حدود شش دهه را در برمی‌گیرد، و فیلم‌هایی چون "دختر معدنچی زغال‌سنگ"، "نل" و "دنیا کافی نیست" در سن 79 سالگی از دنیا رفت. یکی از سخنگویان انجمن کارگردانان آمریکا جمعه‌شب اعلام کرد که مایکل آپتد پنجشنبه‌شب ۷ ژانویه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000