گلایه یک منتقد از چرتکه انداختن برخی افراد برای سریال «پایتخت»

5ff8442bc3e7c_5ff8442bc3e7e «پایتخت» چند وقتی است دچار بی‌مهری از سوی برخی‌ها شده، در حالیکه با شناسایی فاکتورهای جذب مخاطب به خوبی توانسته بود در صدر سریال‌های پرطرفدار باشد.

کیوان امجدیان، منتقد سینما درباره مجموعه تلویزیونی «پایتخت» و حواشی ایجاد شده آن در جهت انصراف عوامل برای تولید فصل هفتم آن گفت: چند وقتی است که حواشی ایجاد شده دلخوری‌هایی را برای عوامل سازنده آن به وجود آورده و آن‌ها را از ادامه راه باز داشته است؛ سریالی که ظرفیت خوبی برای تولید دارد و تلویزیون هم بستر خوبی برای رشد و دیده شدنش ایجاد کرد از این رو نباید به این راحتی از خیر تولید آن گذشت و چرتکه به دست شد.

امجدیان درمورد دستمزدهای میلیاردی جهت تولید این سریال اظهار داشت: عدد و رقم‌هایی که منتشر شده با دو دوتا چهارتای ساده می توان به درست و غلط بودن آن پی برد؛ هر مسیری قاعده و قانونی دارد و نظارت‌هایی هم هست و نباید با حواشی ایجاد شده دم به دم سودجویان داد، تنابنده بازیگر حرفه‌ای است که به خوبی فضای مجازی و بازی‌های آن را می شناسد، کارکرد این فضاها و رسالتش سرک کشیدن به موضوعاتی است که می‌تواند حاشیه سازی کند و نگاه‌ها را به خود جلب کند پس نباید با آن‌ها همسو شود.

شش فصل همراهی مردم برای یک شادی دسته جمعی

وی ادامه داد:مجموعه تلویزیونی «پایتخت» سال هاست که مخاطبان را به خود جلب کرده و ثانیه‌های شادی را برایشان رقم زده است، با اینکه انتقادهایی به این مجموعه تلویزیونی وارد شده است اما تا به امروز با تولید شش فصل توانسته آموزه‌های خوبی را به تصویر بکشد.

امجدیان در ادامه افزود: پلتفرم‌هایی در حال فعالیت‌هایی هستند که تیشه به ریشه آثار پرمخاطب می‌زنند تا خودشان دیده شوند و حالا نوبت به «پایتخت» رسیده است.

سبک زندگی ایرانی سکوی پرتاب «پایتخت» بود

وی در خصوص ماهیت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: مهم‌ترین فاکتوری که این سریال دارد ایرانی بودن آن و سبک و فرم زندگی است از مدل جر و بحث‌ها و شیطنت کردن هایشان گرفته تا فضاهای معنوی آن، تنابنده خوب توانسته مردم کشورش را بشناسد و به خوبی به تصویر بکشد به نحوی که حتی بازپخش‌های آن هم پربیننده می‌شود.

امجدیان افزود:وقتی یک سریالی مخاطب دارد باید زمینه را برای رشدشان مهیا کنیم، باید به این نتیجه رسید که چقدر باید هزینه کرد تا مردم یک ماه شاد باشند این سریال قطعا ارزشش در مقایسه با دیگر سریال‌هایی که نتوانستند به این موفقیت دست یابند بیشتر است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«خورشید» مجید مجیدی در میان ۱۰ شانس اول اسکار

ج ژانویه 8 , 2021
نشریه ورایتی با انتشار فهرستی از فیلم‌هایی که در ردیف مدعیان کسب جایزه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار نود و سوم جای دارند، «خورشید» مجید مجیدی را در میان ۱۰ شانس اول جای داد. نشریه ورایتی، با انتشار فهرستی از فیلم‌هایی که از بیشترین شانش برای دریافت جایزه اسکار بین‌المللی ۲۰۲۱ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000