یارانه دی ماه شنبه واریز می‌شود

5ff561a867f7f_2021-01-06_10-37 سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این سازمان در بخشنامه‌ای اعلام کرد به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند یکصد و نوزدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه هفتمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند کسر خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بورس۳۶ هزار واحد افت کرد

چ ژانویه 6 , 2021
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ با افت ۳۶ هزار واحدی به یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۴۳۷۹ واحد افت کرد و به ۴۶۱ هزار و ۱ واحد رسید. نمادهای فارس، فملی، فولاد، کگل، شستا، کچاد و بملت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000