تازه ترین تک آهنگ همایون شجریان تقدیم به دل‌های سوگوار/ جان پدر کجاستی

5ff41d0fab14a_5ff41d0fab14c همایون شجریان با انتشار تازه‌ترین اثر خود در اینستاگرام نوشت: "تقدیم به دل‌های سوگواری که عزیز خود از دست داده‌اند."

تک آهنگ «سووشون» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان منتشر شد.

در این اثر پوریا سوری ترانه سرا، تهمورس پورناظری آهنگساز، همایون شجریان خواننده، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه، سحر محمدی و دنیا کمالی هم خوان گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

تهمورس پورناظری و همایون شجریان که طی سالهای گذشته فعالیت های زیادی در حوزه موسیقی به صورت مشترک انجام می دهند، سال ۱۳۹۲ آلبوم پر مخاطب «نه فرشته ام نه شیطان» را در اختیار شنوندگان قرار داده بودند.

«درون آینه»، «چرا رفتی»، «دل به دل»، «کولی»، «همه هیچم»، «شتک»، «درحصار شب» اسامی آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های شهید فخری زاده بهره‌مند می‌شدیم

س ژانویه 5 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به همکاریش با شهید فخری زاده در هشت سال گذشته عنوان کر‌د: علاوه بر اخلاق نیکو و چهره خندان، تواضع و آمادگی برای فداکاری در راستای منافع ملی کشور از ویژگی های بارز این شهید بود. سید عباس عراقچی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000