محدودیت‌های کرونایی در امامزاده‌های تهران پابرجاست

5ff2d2bda0281_2021-01-04_12-03

مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف گفت: در حال حاضر برگزاری نماز جماعت و انواع تجمع‌ها در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه تهران ممنوع است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزپور درباره آخرین اخبار بازگشایی امامزاده‌ها گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت شهر تهران، محدودیت‌های کرونایی همچنان در امامزاده‌های پایتخت برقرار است. بدین صورت که همانند ماه‌های قبل، فقط صحن‌ امامزاده‌ها باز است و زائران فقط اجازه دارند وارد صحن شوند و سپس خارج بروند.

وی افزود: در حال حاضر برگزاری نماز جماعت و انواع تجمع‌ها در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه تهران ممنوع است.

این مقام مسئول با اشاره به بازگشایی امامزاده شاهچراغ (ع) در شهر شیراز اظهار کرد: بنا بر شرایط هر استان، ستاد کرونا دستورالعملی خاص صادر می کند. همانطور که در استان مازندران به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونا، همچنان همه امامزاده‌ها و بقاع متبرکه تعطیل هستند.

وی تأکید کرد: زمان بازگشایی مجدد امامزاده‌ها در تهران مشخص نیست و تنها به دستور ستاد کرونا بستگی دارد. تولیت‌های امامزاده‌ها هم موظف به اطاعت از فرمان ستاد کرونا هستند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در یک ماه گذشته میزان گوگرد در هوای تهران دو برابر شده است

د ژانویه 4 , 2021
با وجود آلودگی هوای کلانشهرها استفاده از مازوت در نیروگاه ها و برخی کارخانه ها نقل محافل شده است. اعضای شورای شهر تهران در چند تذکر پیش از دستور درخواست کردند که نیروگاه های اطراف تهران از سوخت مازوت استفاده نکنند. اما امروز علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000